Vybavovanie sťažností
Spoločnosť BRASCO EU, s.r.o. vydáva postup pri prešetrovaní a vybavovaní sťažností klientov a potenciálnych klientov na činnosť podriadených subjektov (ďalej len „smernica“) v súvislosti s výkonom sprostredkovania finančných služieb podľa § 26 zákona č. 186/2009 Z. z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve v znení neskorších predpisov.
Táto smernica upravuje postup pri podávaní, prijímaní, evidovaní, prešetrovaní a vybavovaní sťažností klientov a potenciálnych klientov na činnosť podriadených subjektov spoločnosti. Úplné znenie smernice si môžete stiahnuť tu.
Sťažnosť súvisiacu s formou uzatvorenia zmluvy, s riešením poistnej udalosti, s činnosťou podriadených finančných agentov alebo zamestnancov spoločnosti môže podať každý klient alebo potenciálnych klient spoločnosti, a to:
a) písomne prostredníctvom pošty na adresu sídla spoločnosti, a to: BRASCO EU, s.r.o., Moyzesova 5805/2B, 902 01 Pezinok
b) písomne prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovú adresu centrály spoločnosti, a to: brasco@brasco.eu.sk
c) písomne prostredníctvom zmluvného partnera spoločnosti na adresu sídla spoločnosti, odkiaľ bude sťažnosť postúpená na vybavenie na centrálu spoločnosti,
d) osobne v kancelárii centrály spoločnosti, a to: Moyzesova 12, 902 01 Pezinok.
Sťažnosť musí obsahovať náležitosti spomínané v smernici a musí z nej byť jednoznačné proti komu smeruje, na aké nedostatky poukazuje a čoho sa sťažovateľ domáha. K sťažnosti musia byť doložené aj doklady odôvodňujúce sťažnosť.
O podaní sťažnosti v akejkoľvek forme musí určená osoba (vedúci zamestnanec alebo konateľ spoločnosti) vytvoriť písomný Zápis o sťažnosti klienta alebo potenciálneho klienta.
Postup vybavovania sťažností je podrobne popísaný v smernici spoločnosti.