Vybavovanie sťažností

Vybavovanie sťažností

Spoločnosť BRASCO EU, s.r.o. vydáva postup  pri prešetrovaní a vybavovaní  sťažností  klientov a potenciálnych  klientov  na  činnosť podriadených  subjektov (ďalej len „smernica“) v súvislosti  s výkonom  sprostredkovania  finančných  služieb  podľa §  26  zákona  č. 186/2009  Z.  z.  o  finančnom  sprostredkovaní  a finančnom  poradenstve  v znení neskorších predpisov.

Táto smernica upravuje postup pri podávaní, prijímaní, evidovaní, prešetrovaní a vybavovaní  sťažností  klientov  a  potenciálnych  klientov na  činnosť  podriadených subjektov spoločnosti. Úplné znenie smernice si môžete stiahnuť tu.

Sťažnosť súvisiacu s formou uzatvorenia zmluvy, s riešením poistnej udalosti, s činnosťou podriadených finančných agentov alebo zamestnancov spoločnosti môže podať každý klient alebo potenciálnych klient spoločnosti, a to:
a) písomne prostredníctvom pošty na adresu sídla spoločnosti, a to: BRASCO EU, s.r.o., Moyzesova 5805/2B, 902 01 Pezinok
b) písomne prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovú adresu centrály spoločnosti, a to: brasco@brasco.eu.sk
c) písomne prostredníctvom zmluvného partnera spoločnosti na adresu sídla spoločnosti, odkiaľ bude sťažnosť postúpená na vybavenie na centrálu spoločnosti,
d) osobne v kancelárii centrály spoločnosti, a to: Moyzesova 12, 902 01 Pezinok.

Sťažnosť  musí  obsahovať náležitosti spomínané v smernici a musí  z  nej  byť  jednoznačné  proti  komu  smeruje,  na  aké nedostatky  poukazuje a čoho  sa  sťažovateľ  domáha. K sťažnosti musia byť doložené aj doklady odôvodňujúce sťažnosť.

O podaní  sťažnosti v akejkoľvek  forme musí určená osoba (vedúci zamestnanec alebo konateľ spoločnosti)  vytvoriť písomný Zápis o sťažnosti klienta alebo potenciálneho klienta.

Postup vybavovania sťažností je podrobne popísaný v smernici spoločnosti.

Návrat hore